A+ R A-

Latest

Αναβολή 1ου Αγώνα, CRAZY MUD GAMES

PDF

1 logo_amotoe

 

 

Με λύπη μας σας ενημερώνουμε ότι 1ος αγώνας, CRAZY MUD GAMES στις 25/02/18 στον Ευαγγελισμό Ελασσόνας, αναβάλλεται λόγω άσχημων καιρικών συνθηκών (καταρρακτώδεις βροχές ) και θα πραγματοποιηθεί στις 18/03/2018.

 

Από την γραμματεία  Μ.Ο.Β.Ε.

 

Επίτευξη χρόνου Μοτοσυκλετών Dragster 3-4/3/2018

PDF

drag day_mitilini_3_4_4_2018

 

 

Επίτευξη χρόνου

ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ DRAGSTER

Α.Σ.Η.

Αεροδρόμιο Πολυχνήτου Μυτιλήνης 3-4/03/2018

Ειδικός   Κανονισμός

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 

Έναρξη εγγραφών.

Δευτέρα 05/02/2018 ώρα 10.00

Λήξη εμπρόθεσμων εγγραφών.

Πέμπτη 01/03/2018 ώρα 24.00.

Λήξη εκπρόθεσμων εγγραφών.

Παρασκευή 02/03/2018 ώρα 24.00.

Άνοιγμα Πίστας.

Σάββατο 03/03/2018 08.00

Διοικητικός Έλεγχος

Σάββατο 03/03/2018 08.30 – 10.00

Έλεγχος εξακρίβωσης.

Σάββατο 03/03/2018 08.30 – 10.00

Υποχρεωτική Ενημέρωση αθλητών.                                  

Σάββατο 03/03/2018 10.00            

Δημοσίευση πίνακα Εκκινούντων

Σάββατο 03/03/2018 10.00

Περάσματα

Σάββατο 03/03/2018 10.30

Περάσματα

Κυριακή 04/03/2018 10.30

Δημοσίευση χρόνων

10 λεπτά μετά τη λήξη της διοργάνωσης

Απονομή αναμνηστικών

20 λεπτά μετά τη λήξη της διοργάνωσης

 

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Η Γραμματεία της διοργάνωσης και ο πίνακας πληροφοριών, θα λειτουργεί από Δευτέρα 05/02/2018 έως Παρασκευή 02/03/2018 από 10.00-14.00, Ιδομενέως 38 Ηράκλειο-Κρήτης τηλ 2815 104087-104098 φαξ 2815104099 κιν 6972872932-6953010500, Mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.  και Σάββατο 03/03/2018 & Κυριακή 04/03/2018 στον χώρο του αγώνα από 08.00-19.00.

 

ΑΡΘΡΟ 1   ΟΡΙΣΜΟΣ-ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ-ΣΤΕΛΕΧΗ

1. ΟΡΙΣΜΟΣ.

O Α.Σ.Η. διοργανώνει, με την έγκριση της ΑΜΟΤΟΕ, Επίτευξη χρόνου μοτοσυκλετών DRAGSTER στο στρατιωτικό αεροδρόμιο Πολυχνήτου στην Μυτιλήνη , την 3-4/03/2018 σύμφωνα με:

   α. Τον Αθλητικό Νόμο 2725/1999 όπως αυτός ισχύει

   β. Τον Γενικό Κανονισμό αγώνων Dragster, της ΑΜΟΤΟΕ

γ. Του Κανονισμούς της ΑΜΟΤΟΕ όπως ισχύουν

   δ. Τον παρόντα Ειδικό Κανονισμό

2. ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

   Πρόεδρος:   ΔΙΑΚΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

   Μέλη: ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ-ΜΑΝΙΑΔΗΣ ΜΑΝΟΣ

3. ΣΤΕΛΕΧΗ                    

Αγωνοδίκης-Παρατηρητής ΑΜΟΤΟΕ   : ΣΙΔΕΡΗΣ ΝΙΚΟΣ

Αγωνοδίκης  : ΔΙΑΚΑΚΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ

Αλυτάρχης : ΔΙΑΚΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ

Τεχνικός Έφορος  : ΜΑΝΙΑΔΗΣ ΜΑΝΟΣ

Γραμματέας του Αγώνα  : ΤΖΑΡΟΥ ΙΩΑΝΝΑ

Έφορος Χρονομέτρησης : PROACTION

Επικεφαλής Γιατρός  : ΜΕ ΜΕΡΙΜΝΑ ΤΗΣ ΑΜΟΤΟΕ

 

ΑΡΘΡΟ 2.   ΓΕΝΙΚΑ

Η διοργάνωση δεν περιλαμβάνεται σε κάποιο θεσμό Μοτοσυκλέτας του 2018 της AMOTOE.

 

ΑΡΘΡΟ 3. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ – ΘΕΣΗ – ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ

1. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Επίτευξη χρόνου επιτάχυνσης μεταξύ δύο μοτοσυκλετών από στάση για συγκεκριμένη διαδρομή.                    

2. ΠΙΣΤΑ

Θέση:ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚO ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΠΟΛΥΧΝΗΤΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Ηλεκτρονική Διεύθυνση : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Μήκος Διαδρομής : 800μ.

Πλάτος Διαδρομής:   20 μ.

3. ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Το σύστημα έχει μία σειρά κάθετων φώτων δίνοντας οπτικά την αντίστροφη μέτρηση σε κάθε αθλητή και είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο.

ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗΣ

Καταγράφονται ο χρόνος αντίδρασης, ο χρόνος στα 18 μέτρα και στα 201,17 μέτρα και η ταχύτητα εξόδου καθώς το μοτοσυκλέτα περνάει από τις δέσμες των φωτοκύτταρων.

ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΩΣ

Το άναμμα του κόκκινου φωτός δεν οδηγεί στην ακύρωση του περάσματος του αθλητή.

ΑΡΘΡΟ 4.    ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΔΕΚΤΕΣ

FREE PASS

DRAG JUNIOR

MINI PRO

PRO Z

STREET 2

PRO STREET 1

PRO STREET 2

REAL STREET

SUPER STREET

TRUE STREET MOTO 9,5

TRUE STREET MOTO 9

 

APΘPO 5.    ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

1.   Γίνεται δεκτό κάθε φυσικό πρόσωπο που κατέχει έγκυρο Αγωνιστικό Δελτίο, σύμφωνα με την ΑΜΟΤΟΕ.

2.   Κάθε μοτοσυκλέτα επιτρέπεται να λαμβάνει μέρος στον αγώνα μέχρι δύο φορές, αλλά κάθε φορά σε διαφορετική κατηγορία, εφόσον εμπίπτει στις διατάξεις της. Κάθε αθλητής μπορεί να συμμετέχει στην ίδια κατηγορία μόνο μία φορά.

 

ΑΡΘΡΟ 6.   ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ

Όποιος αθλητής επιθυμεί να λάβει μέρος στην διοργάνωση, πρέπει να συμπληρώσει και να στείλει δήλωση συμμετοχής στο έντυπο του Οργανωτή.

Το Σωματείο που ανήκει ο αθλητής πρέπει να δηλώσει τον αθλητή στην ΑΜΟΤΟΕ, σύμφωνα με το ισχύον σύστημα, (μέσω του site της ΑΜΟΤΟΕ). http://www.e-amotoe.gr/

Η υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής σημαίνει αυτόματα ότι ο συμμετέχων αποδέχεται ανεπιφύλακτα τον Ειδικό κανονισμό της διοργάνωσης.

ΑΡΘΡΟ 7.     ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ

Το παράβολο συμμετοχής καθορίζεται στα 100€ EURO ανά συμμετοχή.

Η δήλωση συμμετοχής δεν γίνεται δεκτή, αν ο αθλητής δεν βρεθεί στις συμμετοχές του site, της ΑΜΟΤΟΕ. Υπεύθυνο για την δήλωση συμμετοχής είναι το Σωματείο που ανήκει ο Αθλητής εφόσον αυτός έχει στείλει το ανάλογο παράβολο.

Για την δεύτερη συμμετοχή το ποσό καταβάλλεται στον διοικητικό έλεγχο.

Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και η ασφάλιση του αθλητή που καλύπτει αστική ευθύνη προς τρίτους. Η ασφάλιση αυτή ισχύει σε όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης από τη στιγμή της εκκίνησής τους και παύει να ισχύει με τη λήξη της διοργάνωσης ή διαφορετικά από τη στιγμή εγκατάλειψης από την διοργάνωση ή του αποκλεισμού από αυτήν.

ΑΡΘΡΟ 8.    ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ

Ο αγωνοδίκης, έχει το δικαίωμα με απόφασή του, να τροποποιεί τις διατάξεις του Ειδικού κανονισμού ανάλογα με τις συνθήκες και τις περιστάσεις που θα παρουσιασθούν.

ΑΡΘΡΟ 9.    ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ

Ο Αλυτάρχης της διοργάνωσης είναι επιφορτισμένος για την εφαρμογή του παρόντος κανονισμού και των διατάξεών της κατά τη διεξαγωγή της.

Παρόλα αυτά, για κάθε σημαντική απόφαση που χρειάσθηκε να πάρει σε σχέση με την ερμηνεία του γενικού ή του ειδικού κανονισμού της διοργάνωσης πρέπει να ενημερώνει τον Αγωνοδίκη.

ΑΡΘΡΟ 10.    ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ, ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ, ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Η σειρά εκκίνησης των μοτοσυκλετών θα ορίζεται από τον οργανωτή.

Οι αριθμοί συμμετοχής ορίζονται σε τετραψήφια νούμερα. Τα πρώτα 2 ψηφία του τετραψήφιου αριθμού θα καθορίζουν την κατηγορία της συμμετοχής και τα επόμενα 2 που θα καθορίζουν τον αριθμό της συμμετοχής.

ΑΡΘΡΟ 11.    ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Επιτρέπεται στους αθλητές να τοποθετούν ελεύθερα πάνω στα οχήματά τους οποιαδήποτε διαφήμιση με τους παρακάτω όρους:

Να μην αντιβαίνει το περιεχόμενο τους Νόμους του Ελληνικού Κράτους και τις διατάξεις του Αθλητικού Νόμου 2725/1999 όπως αυτός ισχύει.

Να μην προσβάλουν τα χρηστά ήθη και έθιμα.

Να μην καλύπτουν με τις επιγραφές διαφημιστικού περιεχομένου τις θέσεις που προορίζονται για την πινακίδα και τον αριθμό συμμετοχής.

Να μην εμποδίζουν την ορατότητα.

Να μην είναι πολιτικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα.

O Oργανωτής έχει το δικαίωμα διαφήμισης του υποστηρικτή στους αριθμούς συμμετοχής.

Δεν θα επιτραπεί η εκκίνηση σε μοτοσυκλέτα που δεν θα είναι σύμφωνη με τα παραπάνω.

ΑΡΘΡΟ 12.      ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ

Μετά τη διοικητική - γραμματειακή τακτοποίηση των συμμετεχόντων, οι μοτοσυκλέτες θα ελεγχθούν από τους τεχνικούς εφόρους της διοργάνωσης και στη συνέχεια θα οδηγηθούν στον χώρο επισκευών

Στις μοτοσυκλέτες θα χορηγείται από τον Οργανωτή ειδικό σήμα αναγνώρισης.

ΑΡΘΡΟ 13.    ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.

1. Κάθε μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Τεχνικό Κανονισμό. Όταν κάποιος αθλητής διαπιστώνει παρατυπία, ενημερώνει τον Τεχνικό Έφορο.

2. Όλοι οι αθλητές πρέπει να φοράνε φόρμα και κράνος, εγκεκριμένα.

3. Απαγορεύεται στις μοτοσυκλέτες να κινηθούν αντίθετα προς την φορά του αγώνα και το σπρώξιμο από οποιονδήποτε μετά την εκκίνηση.

4.Στα προκριματικά οι αθλητές υποχρεωτικά θα περνούν κατά ζεύγη. Δεν θα υπάρχει δικαίωμα επιλογής διαδρόμου από τον αθλητή. Αυτό θα καθορίζεται από την Οργάνωση.

5.Οι αθλητές θα εισέρχονται στον χώρο του BURN OUT με τον αρχιμηχανικό τους και μόνο στην PRO STREET 2 με 2 βοηθούς μηχανικούς. Θα φέρουν υποχρεωτικά μαζί τους και την αγωνιστική τους άδεια (license), την οποία θα επιδεικνύουν εάν τους ζητηθεί.

6.Η προσέλευση στον χώρο του BURN OUT θα γίνεται κατά κατηγορία και με την σειρά που ανακοινώνεται στα μεγάφωνα.                                                                          

7.Η παρουσία των αθλητών είναι υποχρεωτική στην ενημέρωση. Στο τέλος η υπογραφή θα μπαίνει μόνο από τον ίδιο τον αθλητή.

8.Η τήρηση της σειράς του προγράμματος είναι υποχρεωτική σε όλους.

9.Οι αθλητές υποχρεούνται να τηρούν αυστηρά τους κανόνες ασφαλείας.

10.Απαγορεύεται η είσοδος στην πίστα και στον χώρο του BURN OUT σε οποιονδήποτε εκτός των αρμοδίων (αθλητών – οργανωτών), καθώς και μηχανικών με παντόφλες και χωρίς γάντια.

11.H παρουσία του Αρχιμηχανικού με πυροσβεστήρα, είναι υποχρεωτική στην εκκίνηση.

12.Απαγορεύεται ο δανεισμός της κάρτας συμμετοχής σε οποιονδήποτε. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί χρήση της κάρτας συμμετοχής από άλλο άτομο, θα επιβληθούν κυρώσεις στον αθλητή.

13.Για οποιαδήποτε καθυστέρηση προσέλευσης αθλητού, θα πρέπει να ενημερώνεται η Οργανωτική Επιτροπή έγκαιρα.

14.Κατά τον τεχνικό έλεγχο, η παρουσία αθλητού και αρχιμηχανικού είναι υποχρεωτική. Τα πιστοποιητικά για τα διάφορα εξαρτήματα που θα ζητηθούν θα πρέπει να είναι έτοιμα για να επιδειχθούν.

15.Oι μηχανικοί πρέπει να έχουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ πυροσβεστήρα 5 kg, τουλάχιστον, σε εμφανές σημείο στον χώρο των Pits.      

16.Στο χώρο των Pits, απαγορεύεται ταχύτητα άνω των 20χλμ/ώρα.

17. Απαγορεύεται αυστηρά με ποινή αποκλεισμού το ξάπλωμα (ψαράκι) επάνω στην μοτοσυκλέτα.

 

ΑΡΘΡΟ 14.    ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

BURN OUT (Ζέσταμα ελαστικών)

Όλα τα Burn out πριν τον αγώνα περιορίζονται σε οριοθετημένους χώρους

ΓΡΑΜΜΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ

Άπαξ η μοτοσυκλέτα βρεθεί στην περιοχή στησίματος πριν τη γραμμή εκκίνησης, θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι ρυθμίσεις του οχήματος. Αν ένας αθλητής δεν παρουσιασθεί στο burn out, μέσα σε δύο λεπτά από τη στιγμή που τον κάλεσε ο Αλυτάρχης, χάνει το πέρασμα του και ο αθλητής στον άλλο διάδρομο πραγματοποιεί τη δοκιμασία μόνος του.

ΣΤΗΣΙΜΟ

Μόλις η μοτοσυκλέτα φτάσει στην γραμμή εκκίνησης, θα πρέπει να είναι έτοιμη να εκκινήσει. Για να είναι έγκυρο το πέρασμα, η μοτοσυκλέτα θα πρέπει να στηθεί και να ξεκινήσει μόνη της.

Ένα εύλογο χρονικό διάστημα θα πρέπει να δίδεται στους αθλητές για να στηθούν. Το χρονικό όριο αυτό είναι στην απόλυτη κρίση του Αφέτη του αγώνα (ο μέγιστος χρόνος καθορίζεται στα 30’’). Όταν και οι δύο αθλητές βρίσκονται στο pre stage, και ο ένας κλειδώσει στο stage, τότε ο άλλος, έχει δικαίωμα να καθυστερήσει να κλειδώσει μέχρι 10’’.

ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Η εκκίνηση θα δίδεται με τη χρήση του Christmas Tree.

ΠΡΟΚΡΙΣΗ

Για να είναι μια προσπάθεια πρόκρισης έγκυρη, όλα τα οχήματα θα πρέπει να στηθούν και να εκκινήσουν μόνα τους

ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ, ΠΑΥΣΗ, ΑΠΟΒΟΛΗ ΠΟΙΝΗ

Ότι αναφέρεται στον Γενικό Κανονισμό.

ΑΡΘΡΟ 15. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΧΡΟΝΩΝ.

Η ανακοίνωση των χρόνων θα γίνει αμέσως μετά την διοργάνωση.

 

ΑΡΘΡΟ 16. ΕΠΑΘΛΑ.

Αναμνηστικά έπαθλα σε όλους τους συμμετέχοντες

 

ΑΡΘΡΟ 17.  ΑΠΟΝΟΜΗ.

Η απονομή των αναμνηστικών επάθλων θα γίνει σε χρόνο και χώρο που θα ανακοινωθεί.

 

 

Προκήρυξη Π.Π.ΜΧ 2018 - ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ Α'

PDF

1 logo_amotoe

 

Προκήρυξη Π.Π.ΜΧ 2018 - ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ Α'

 

α) Αναπροσαρμογή παραβόλου συμμετοχής

Τα παράβολα συμμετοχής για το Π.Π.ΜΧ 2018 αναπροσαρμόζονται ως εξής:

Στα 85 EURO για τις κατηγορίες MX1, MX2, OPEN, QUAD, QUAD-B

Στα 20 EURO για τις κατηγορίες MX65, MX85, MX2T

 

β) Οι αθλητές ή οι συνοδοί τους κατά τον τεχνικό έλεγχο θα πρέπει να 

προσκομίζουν και τα νομιμοποιητικά έγγραφα της μοτοσυκλέτας.

Ήτοι : Τιμολόγιο αγοράς (για τις μοτοσυκλέτες που είναι αγορασμένες 

στην Ελλάδα), χαρτιά τελωνείου (γι αυτές που είναι αγορασμένες στο 

εξωτερικό), άδεια κυκλοφορίας (γι αυτές που έχει εκδοθεί πινακίδα 

κυκλοφορίας).

Κατά την πρώτη συμμετοχή τους με τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα οι 

αθλητές υποχρεούνται να έχουν τα πρωτότυπα έγγραφα καθώς και μια 

φωτοτυπία αυτών.

 

Σε περίπτωση απουσίας των ανωτέρω, ο αθλητής θα συμπληρώνει και υπογράφει ειδικό έντυπο κατά τον Τεχνικό Έλεγχο (το έντυπο θα διατίθεται από το σωματείο Οργανωτή) με το οποίο θα βεβαιώνει ότι η μοτοσυκλέτα με την οποία συμμετέχει στον αγώνα, βρίσκεται νόμιμα στην κατοχή του.

 

Προκήρυξη Αγώνων Enduro 2018

PDF

1 logo_amotoe

 

 

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

ΑΓΩΝΩΝ ENDURΟ

2018

 

Η Αθλητική ΜΟΤΟΕ προκηρύσσει τα Πρωταθλήματα Enduro για το έτος 2018

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro

Αποτελείται από 4 αγώνες 2ήμερους όπως παρακάτω:

1.

ΣΜΟΚ

17-18 Μαρτίου

Καρδίτσα

2.

ΕΔΟ

21-22 Απριλίου

Ωρωπός

3.

ΟΔΙΚΟ

5-6 Μαΐου

Κοζάνη

4.

ΑΛΑΜΜ

9-10 Ιουνίου

Σπερχειάδα

Συμμετέχουν αθλητές από όλα τα Αθλητικά Σωματεία της Ελλάδος

 

Πρωτάθλημα Enduro Βόρειας Ελλάδας (Αναμένεται οριστικοποίηση)

Αποτελείται από 6 αγώνες 1ήμερους όπως παρακάτω:

1.

ΣΜΟΚ

18 Μαρτίου

Καρδίτσα

2.

ΟΔΙΚΟ

6 Μαΐου

Κοζάνη

3.

ΜΟΦ

9 Σεπτεμβρίου

Φλώρινα

4.

ΜΟΓ

7 Οκτωβρίου

Γρεβενά

5.

ΛΕΜΟΒ

4 Νοεμβρίου

Βέροια

6.

ΛΑΜΣ

25 Νοεμβρίου

Σέρρες

Συμμετέχουν αθλητές από Αθλητικά Σωματεία Θράκης, Μακεδονίας, Ηπείρου, Θεσσαλίας.

 

Πρωτάθλημα Enduro Νότιας Ελλάδας (Αναμένεται οριστικοποίηση)

Αποτελείται από 6 αγώνες 1ήμερους όπως παρακάτω:

1.

ΕΔΟ

22 Απριλίου

Ωρωπό

2.

ΑΛΑΜΜ

10 Ιουνίου

Σπερχειάδα

3.

ΜΟΛΠ

09 Σεπτεμβρίου

Λουτράκι

4.

ΑΜΟΣ

07 Οκτωβρίου

Σπάρτη

5.

ΜΟΤΟΛΕΣΧΗ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ

04 Νοεμβρίου

Ξυλόκαστρο

6.

ΛΕΜΟΚΑ

18 Νοεμβρίου

Καλαμάτα

Συμμετέχουν αθλητές από Αθλητικά Σωματεία Στερεάς Ελλάδας, Πελοποννήσου.

Οι αθλητές νησιών επιλέγουν το Πρωταθλήματα που επιθυμούν και ακολουθούν μόνο αυτό.

 

Τα παράβολα συμμετοχής ορίζονται ως εξής:

- Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ε1, Ε2, Ε3, ΕS, 120€ το 2ήμερο / 80€ την 1 ημέρα

- Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ΕN 30€ το 2ήμερο / 20€ την 1 ημέρα

- Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ΕW 80€ το 2ήμερο / 60€ την 1 ημέρα

- Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ΕTeam 40€ το 2ήμερο / 20€ την 1 ημέρα

- Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ΕClub: Δεν υπάρχει παράβολο

 

- Πρωτάθλημα Βορείου και Νοτίου Ελλάδος Ε1, Ε2, Ε3, ΕS, ΕΕ, ΕΗ 60€

- Πρωτάθλημα Βορείου και Νοτίου Ελλάδος ΕN, ΕJunior Sprint 20€

 

Κατηγορίες Πανελληνίου Πρωταθλήματος Enduro

 

Enduro GP Γενική κατάταξη των αθλητών που συμμετέχουν στις κατηγορίες Ε1, Ε2,

Ε3, ES, ΕΝ. Βαθμολογούνται οι δεκαπέντε (15) πρώτοι αθλητές του Αγώνα.

E1 Αθλητές με μοτοσυκλέτες έως 150cc δίχρονες (2Τ) ή έως 250cc τετράχρονες (4Τ)

E2 Αθλητές με μοτοσυκλέτες από 175 έως 250cc 2Τ και από 270 έως 450cc 4Τ

E3 Αθλητές με μοτοσυκλέτες από 270 έως 500cc 2Τ και από 475 έως 650cc 4Τ

ES (Senior) Αθλητές που έχουν συμπληρώσει τα 42 έτη την 1η Ιανουαρίου 2018 ανεξαρτήτως τύπου μοτοσυκλέτας

EN (Νέοι) Αθλητές που δεν έχουν συμπληρώσει τα 23 έτη την 1η Ιανουαρίου 2018 ανεξαρτήτως τύπου μοτοσυκλέτας

EW (Women) Γυναίκες Αθλήτριες ανεξαρτήτως ηλικίας και τύπου μοτοσυκλέτας

ΕTeam (Ομάδων) Οι ομάδες βαθμολογούνται από τους δηλωθέντες αθλητές των στις κατηγορίες Ε1-Ε2-Ε3-ΕΝ-ΕS. Βραβεύεται η ομάδα με το λιγότερο σύνολο βαθμών ποινής των δυο καλύτερων εκ των αθλητών που την απαρτίζουν. Κάθε ομάδα μπορεί να συμμετέχει με τέσσερις αθλητές το μέγιστο. Κάθε αθλητής μπορεί να συμμετέχει σε μία και μόνο ομάδα.

ΕClub (Σωματεία) Βραβεύεται το πρώτο Αθλητικό Σωματείο στο σύνολο της βαθμολογίας όλων των αθλητών του σε όλες τις κατηγορίες του Πρωταθλήματος. Η βαθμολογία αυτή είναι ανεξάρτητη από την βαθμολογία των ομάδων.

 

 

Κατηγορίες Enduro Πρωταθλήματος Βόρειας και Νότιας Ελλάδας

 

E1 Αθλητές με μοτοσυκλέτες έως 150cc 2Τ και έως 250cc 4Τ

E2 Αθλητές με μοτοσυκλέτες από 175 έως 250cc 2Τ και από 270 έως 450cc 4Τ

E3 Αθλητές με μοτοσυκλέτες από 270 έως 500cc 2Τ και από 475 έως 650cc 4Τ

ES (Senior) Αθλητές που έχουν συμπληρώσει τα 42 έτη την 1η Ιανουαρίου 2018 ανεξαρτήτως κυβισμού – τύπου μοτοσυκλέτας

EN (Νέοι) Αθλητές που δεν έχουν συμπληρώσει τα 23 έτη την 1η Ιανουαρίου 2018 ανεξαρτήτως κυβισμού και τύπου μοτοσυκλέτας

EΕ (Expert) Αθλητές που έχουν συμμετάσχει στις κατηγορίες E1, E2, E3, ES και ΕΝ του Πανελληνίου Πρωταθλήματος. H κατηγορία αυτή δεν βαθμολογείται, ούτε προσμετρά σε πρωτάθλημα. Δεν υπάρχει περιορισμός στον κυβισμό ή τον τύπο μοτοσυκλέτας.

Ε Junior Sprint Συμμετέχουν Αθλητές από 15 έως 18 ετών. Ο αγώνας διεξάγεται σε μία από τις ειδικές του αγώνα Enduro και έχει την μορφή ατομικών χρονομετρημένων διελεύσεων, ο αριθμός των οποίων θα αναφέρεται στον ειδικό κανονισμό του αγώνα.

EΗ (Hobby) Αθλητές που δεν έχουν βαθμολογηθεί τα προηγούμενα έτη στις κατηγορίες Ε1, Ε2, Ε3, ΕΝ, ΕS και είναι κάτοχοι νέων αθλητικών δελτίων 2 έτη το πολύ, ανεξαρτήτως ηλικίας και τύπου μοτοσυκλέτας 

ΑΡΙΘΜΟΔΟΤΗΣΗ

Οι αριθμοί συμμετοχής μπορεί να είναι διψήφιοι και τριψήφιοι με πρώτο ψηφίο τον ενδεικτικό αριθμό της κατηγορίας.

Για παράδειγμα μια μοτοσυκλέτα έως 125cc ανήκει στην κατηγορία E1 επομένως μπορεί να πάρει τον αριθμό συμμετοχής από 11 έως 19, και από 100 έως 199, όπου το ένα (1) υποδηλώνει την κατηγορία 1 ενώ τα άλλα είναι συμπληρωματικός αριθμός που βγήκε από την περσινή τους κατάταξη στο πρωτάθλημα ή στα κύπελλα ή δόθηκε από την ΑΜΟΤΟΕ.

Για το Πρωτάθλημα αθροίζονται μόνον οι βαθμοί που κερδίζονται σε κάθε μια από τις παραπάνω κατηγορίες χωριστά

 

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα:

Κατηγορία Ε1 Μαύρο φόντο Άσπρα νούμερα - Πρώτο Νούμερο 1

Κατηγορία Ε2 Κόκκινο φόντο Άσπρα νούμερα - Πρώτο Νούμερο 2

Κατηγορία Ε3 Κίτρινο φόντο Μαύρα νούμερα - Πρώτο Νούμερο 3

Κατηγορία EN Πράσινο φόντο Άσπρα νούμερα - Πρώτο Νούμερο 4

Κατηγορία ΕS Μπλε φόντο Άσπρα νούμερα - Πρώτο Νούμερο 5

Κατηγορία EW Ροζ φόντο Μαύρα νούμερα - Πρώτο Νούμερο 6

O αγώνας της κατηγορίας EW είναι ο μικρότερος δυνατόν, συνήθως 1 γύρος.

 

Πρωτάθλημα Βόρειας και Νότιας Ελλάδας

Κατηγορία B/N E1 Μαύρο φόντο Άσπρα νούμερα - Πρώτο Νούμερο 6

Κατηγορία B/Ν E2 Κόκκινο φόντο Άσπρα νούμερα - Πρώτο Νούμερο 7

Κατηγορία B/Ν E3 Κίτρινο φόντο Μαύρα νούμερα - Πρώτο Νούμερο 8

Κατηγορία B/Ν EN Πράσινο φόντο Άσπρα νούμερα - Πρώτο Νούμερο 9

Κατηγορία B/Ν ES Μπλε φόντο Άσπρα νούμερα - Πρώτο Νούμερο 9

Κατηγορία Β/Ν EΕ Δεν υπάρχει περιορισμός στα φόντα και στον αριθμό

Κατηγορία Β/Ν E Hobby Πορτοκαλί φόντο Μαύρα νούμερα - Πρώτο Νούμερο 9

O αγώνας της κατηγορίας ΕΗ είναι ο μικρότερος δυνατόν, συνήθως 1 γύρος.

Κατηγορία Β/Ν Ε Junior Sprint, αριθμοδότηση σύμφωνα με τον Ειδικό Κανονισμό

O αγώνας της κατηγορίας Ε Junior Sprint περιλαμβάνει ΜΟΝΟ τις ειδικές διαδρομές.

 

ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ των αγωνων

Η σειρά εκκίνησης στους αγώνες Enduro ορίζεται με βαθμολογία από την έως τότε κατάταξη έχει ως εξής για τους αγώνες Πανελληνίου Πρωταθλήματος:

1ος Αγώνας ΕGP - Ε1 – Ε2 – Ε3 – ΕN – ES – EW

2ος Αγώνας ΕGP - E2 – E3 – EN – ES – E1 – EW

3ος Αγώνας ΕGP - E3 – EN – ES – E1 – E2 – EW

4ος Αγώνας ΕGP - EN – ΕS – E1 – E2 – E3 – EW

5ος Αγώνας ΕGP - ΕS – Ε1 – Ε2 – Ε3 – EN – EW

6ος Αγώνας ΕGP – E1 – E2 – E3 – EN – ES – EW

7ος Αγώνας ΕGP – E2 – E3 – EN – ES – E1 – EW

8ος Αγώνας ΕGP – E3 – EN – ES – E1 – E2 – EW

 

1. Κατηγορία ΕGP (Εκκινούν σύμφωνα με την τρέχουσα βαθμολογία γενικής από τον πρώτο και προς τα κάτω) όλοι όσοι έχουν βαθμολογηθεί.

2. Κατηγορία Ε1 (Εκκινούν σύμφωνα με την τρέχουσα βαθμολογία κατηγορίας από τον πρώτο και προς τα κάτω) για όσους δεν έχουν βαθμούς, κατά αύξοντα αριθμό

3. Κατηγορία Ε2 (Εκκινούν σύμφωνα με την τρέχουσα βαθμολογία κατηγορίας από τον πρώτο και προς τα κάτω) για όσους δεν έχουν βαθμούς κατά αύξοντα αριθμό

4. Κατηγορία Ε3 (Εκκινούν σύμφωνα με την τρέχουσα βαθμολογία κατηγορίας από τον πρώτο και προς τα κάτω) για όσους δεν έχουν βαθμούς κατά αύξοντα αριθμό

5. Κατηγορία ΕN (Εκκινούν σύμφωνα με την τρέχουσα βαθμολογία κατηγορίας από τον πρώτο και προς τα κάτω) για όσους δεν έχουν βαθμούς κατά αύξοντα αριθμό

6. Κατηγορία ES (Εκκινούν σύμφωνα με την τρέχουσα βαθμολογία κατηγορίας από τον πρώτο και προς τα κάτω) για όσους δεν έχουν βαθμούς κατά αύξοντα αριθμό

7. Κατηγορία EW (Εκκινούν σύμφωνα με την τρέχουσα βαθμολογία κατηγορίας από τον πρώτο και προς τα κάτω) για όσους δεν έχουν βαθμούς κατά αύξοντα αριθμό

 

Για τους αγώνες Πρωταθλήματος Βορείου και Νοτίου Ελλάδος:

1ος Αγώνας Ε1 – Ε2 – Ε3 – ΕN – ES – EΗ

2ος Αγώνας E2 – E3 – E1 – EN – ES – EΗ

3ος Αγώνας E3 – E1 – E2 – EN – ES – EΗ

4ος Αγώνας E1 – Ε2 – E3 – EN – ES – EΗ

5ος Αγώνας Ε2 – Ε3 – Ε1 – ΕN – ES – EΗ

6ος Αγώνας E3 – E1 – E2 – EN – ES – EΗ

Εκκινούν σύμφωνα με την τρέχουσα βαθμολογία από τον πρώτο και προς τα κάτω. Για όσους δεν έχουν βαθμούς σύμφωνα με το αριθμό συμμετοχής (αύξουσα σειρά) ανά κατηγορία

 

Θέση – Βαθμοί :

Για να προσμετρήσει μια κατηγορία θα πρέπει να εκκινήσουν τουλάχιστον 3 αναβάτες ανά κατηγορία. Σε περίπτωση εκκίνησης μικρότερου αριθμού αναβατών, αποδίδονται τα κύπελλα στην απονομή, αλλά όχι και οι βαθμοί στο πρωτάθλημα.

 

Για όλα τα Πρωταθλήματα

1η - 25β                 6η - 10β           11η - 5β

2η - 20β                 7η -   9β           12η - 4β

3η - 16β                 8η -   8β           13η - 3β

4η - 13β                 9η -   7β           14η - 2β

5η - 11β              10η -   6β           15η - 1β

 

Για να δοθούν με αυτόν τον τρόπο οι βαθμοί, θα πρέπει να ξεκινήσουν τουλάχιστον 6 αθλητές ανά κατηγορία. Σε περίπτωση εκκίνησης μικρότερου αριθμού αθλητών, αποδίδονται λιγότεροι βαθμοί αναλογικά, καθώς κόβονται οι μεγαλύτεροι. Έτσι, για 5 εκκινήσαντες η βαθμοδότηση ξεκινάει από την 2η βαθμολογική θέση, για 4 εκκινήσαντες από την 3η βαθμολογική θέση, για 3 εκκινήσαντες από την 4η βαθμολογική θέση. π.χ. σε 4 εκκινήσαντες, ο νικητής παίρνει 16 βαθμούς, ο 2ος 13 βαθμούς, και ο 3ος 11 βαθμούς.

 

Σε περίπτωση ισοβαθμίας στο τέλος του θεσμού, προηγείται ο αγωνιζόμενος µε τους καλύτερους τερματισμούς (μεγαλύτερα νούμερα). Σε περίπτωση περαιτέρω ισοβαθμίας προσμετρά το τελευταίο χρονικά αποτέλεσμα.

 

 

Επίτευξη χρόνου Μοτοσυκλετών Dragster 24-25/2/2018

PDF

dr kopaida_24_25_2_2018

 

 

Επίτευξη χρόνου

ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ DRAGSTER

ΑΡΤΕΜΙΣ

Αεροδρόμιο Ίκαρος 24-25/02/2018

Ειδικός   Κανονισμός

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

Έναρξη εγγραφών.

Τετάρτη 07/02/2018 ώρα 10.00

Λήξη εγγραφών.

Πέμπτη 22/02/2018 ώρα 24.00.

Άνοιγμα Πίστας.

Σάββατο 24/02/2018 08.00

Διοικητικός Έλεγχος

Σάββατο 24/02/2018 08.30 – 10.00

Έλεγχος εξακρίβωσης.

Σάββατο 24/02/2018 08.30 – 10.00

Υποχρεωτική Ενημέρωση αθλητών.                                  

Σάββατο 24/02/2018 10.00            

Δημοσίευση πίνακα Εκκινούντων

Σάββατο 24/02/2018 10.00

Περάσματα

Σάββατο 24/02/2018 10.30

Περάσματα

Κυριακή 25/02/2018 10.30

Δημοσίευση χρόνων

10 λεπτά μετά τη λήξη της διοργάνωσης

Απονομή επάθλων

20 λεπτά μετά τη λήξη της διοργάνωσης

 

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Η Γραμματεία της διοργάνωσης και ο πίνακας πληροφοριών, θα λειτουργεί από 07/02/2018 έως 23/02/2018 από 10.00-14.00 στην διεύθυνση Αυλιδος&Θηβων-Μουρικιου τηλ 2262089217 mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. και 24 και 25/02/2018 στον χώρο του αγώνα από 08.00-18.00.

 

ΑΡΘΡΟ 1   ΟΡΙΣΜΟΣ-ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ-ΣΤΕΛΕΧΗ

1. ΟΡΙΣΜΟΣ.

Η Άρτεμις διοργανώνει, με την έγκριση της ΑΜΟΤΟΕ, αγώνα επίτευξης χρόνου μοτοσυκλετών DRAGSTER στο αεροδρόμιο Ίκαρος στην Κωπαίδα, την 24-25/02/2018 σύμφωνα με:

   α. Τον Αθλητικό Νόμο 2725/1999 όπως αυτός ισχύει

   β. Τον Γενικό Κανονισμό αγώνων Dragster, της ΑΜΟΤΟΕ

   γ. Του Κανονισμούς της ΑΜΟΤΟΕ όπως ισχύουν

   δ. Τον παρόντα Ειδικό Κανονισμό

2. ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

   Πρόεδρος:   ΖΑΧΑΡΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

   Μέλη:             ΖΑΧΑΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

3. ΣΤΕΛΕΧΗ                    

   Αγωνοδίκης-Παρατηρητής ΑΜΟΤΟΕ         : ΣΙΔΕΡΗΣ ΝΙΚΟΣ

   Αλυτάρχης                                            : ΔΙΑΚΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ

   Τεχνικός Έφορος                                   : ΜΑΝΙΑΔΗΣ ΜΑΝΟΣ

   Γραμματέας του Αγώνα                          : ΤΖΑΡΟΥ ΙΩΑΝΝΑ-ΔΙΑΚΑΚΗ ΥΒΟΝΝΗ

Έφορος Χρονομέτρησης                         : ΒΑΘΙΑΣ ΗΛΙΑΣ

   Επικεφαλής Γιατρός                                 : ΜΕΡΙΜΝΑ ΑΜΟΤΟΕ

 

 

ΑΡΘΡΟ 2.   ΓΕΝΙΚΑ

Η διοργάνωση δεν περιλαμβάνεται στο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλέτας DRAGSTER 2018, της AMOTOE.

 

ΑΡΘΡΟ 3. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ – ΘΕΣΗ – ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ

1. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Επίτευξη χρόνου επιτάχυνσης μεταξύ δύο μοτοσυκλετών από στάση για συγκεκριμένη διαδρομή.                    

2. ΠΙΣΤΑ

Θέση:ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΙΚΑΡΟΣ ΚΩΠΑΙΔΑΣ

Ηλεκτρονική Διεύθυνση :

Μήκος Διαδρομής : 950μ.

Πλάτος Διαδρομής: 22 μ.

3. ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Το σύστημα έχει μία σειρά κάθετων φώτων δίνοντας οπτικά την αντίστροφη μέτρηση σε κάθε αθλητή και είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο.

ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗΣ

Καταγράφονται ο χρόνος αντίδρασης, ο χρόνος στα 18 μέτρα και στα 402,34 μέτρα και η ταχύτητα εξόδου καθώς το μοτοσυκλέτα περνάει από τις δέσμες των φωτοκύτταρων για τις κατηγορίες MINI PRO-PRO Z-PRO STREET 1 και TRUE STREET 9,5. Για όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες θα μετράει ο χρόνος στα 201,17 μέτρα και η ταχύτητα εξόδου καθώς το μοτοσυκλέτα περνάει από τις δέσμες αυτών των φωτοκύτταρων.

ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΩΣ

Το άναμμα του κόκκινου φωτός δεν οδηγεί στην ακύρωση του περάσματος του αθλητή.

ΑΡΘΡΟ 4.    ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΔΕΚΤΕΣ

FREE PASS 200M

FREE PASS 400M

MINI PRO 400M

PRO Z 400M

 

STREET 2 200M

 

PRO STREET 1 400M

 

PRO STREET 2 200M

           

SUPER STREET 200M

 

TRUE STREET MOTO 9,5 400M

 

REAL STREET 200M

 

SUPER PRO 200M

 

JUNIOR 100M

 

APΘPO 5.    ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

1.   Γίνεται δεκτό κάθε φυσικό πρόσωπο που κατέχει έγκυρο Αγωνιστικό Δελτίο, σύμφωνα με την ΑΜΟΤΟΕ.

2.   Κάθε μοτοσυκλέτα επιτρέπεται να λαμβάνει μέρος στον αγώνα μέχρι δύο φορές, αλλά κάθε φορά σε διαφορετική κατηγορία, εφόσον εμπίπτει στις διατάξεις της. Κάθε αθλητής μπορεί να συμμετέχει στην ίδια κατηγορία μόνο μία φορά.

 

ΑΡΘΡΟ 6.   ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ

Όποιος αθλητής επιθυμεί να λάβει μέρος στην διοργάνωση, πρέπει να συμπληρώσει και να στείλει δήλωση συμμετοχής στο έντυπο του Οργανωτή.

Το Σωματείο που ανήκει ο αθλητής πρέπει να δηλώσει τον αθλητή στην ΑΜΟΤΟΕ, σύμφωνα με το ισχύον σύστημα, (μέσω του site της ΑΜΟΤΟΕ). http://www.e-amotoe.gr/

Η υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής σημαίνει αυτόματα ότι ο συμμετέχων αποδέχεται ανεπιφύλακτα τον Ειδικό κανονισμό της διοργάνωσης.

ΑΡΘΡΟ 7.     ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ

Το παράβολο συμμετοχής καθορίζεται στα 100€ EURO ανά συμμετοχή.

Η δήλωση συμμετοχής δεν γίνεται δεκτή, αν ο αθλητής δεν βρεθεί στις συμμετοχές του site, της ΑΜΟΤΟΕ. Υπεύθυνο για την δήλωση συμμετοχής είναι το Σωματείο που ανήκει ο Αθλητής εφόσον αυτός έχει στείλει το ανάλογο παράβολο.

Το παράβολο χωρίζεται σε 2 δόσεις. Η πρώτη δόση είναι 40€ και καταβάλλεται ηλεκτρονικά κατά την δήλωση συμμετοχής στο ηλεκτρονικό σύστημα της ΑΜΟΤΟΕ, και η δεύτερη δόση(το υπόλοιπο της εκάστοτε συμμετοχής) κατά την προσέλευση του αθλητή στον έλεγχο εξακρίβωσης. Για την δεύτερη συμμετοχή που ορίζεται στα 50€ το ποσόν της καταβάλλεται μαζί με την δεύτερη δόση του παραβόλου.

Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και η ασφάλιση του αθλητή που καλύπτει αστική ευθύνη προς τρίτους. Η ασφάλιση αυτή ισχύει σε όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης από τη στιγμή της εκκίνησής τους και παύει να ισχύει με τη λήξη της διοργάνωσης ή διαφορετικά από τη στιγμή εγκατάλειψης από την διοργάνωση ή του αποκλεισμού από αυτήν.

ΑΡΘΡΟ 8.    ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ

Ο αγωνοδίκης, έχει το δικαίωμα με απόφασή του, να τροποποιεί τις διατάξεις του Ειδικού κανονισμού ανάλογα με τις συνθήκες και τις περιστάσεις που θα παρουσιασθούν.

ΑΡΘΡΟ 9.    ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ

Ο Αλυτάρχης της διοργάνωσης είναι επιφορτισμένος για την εφαρμογή του παρόντος κανονισμού και των διατάξεών της κατά τη διεξαγωγή της.

Παρόλα αυτά, για κάθε σημαντική απόφαση που χρειάσθηκε να πάρει σε σχέση με την ερμηνεία του γενικού ή του ειδικού κανονισμού της διοργάνωσης πρέπει να ενημερώνει τον Αγωνοδίκη.

ΑΡΘΡΟ 10.    ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ, ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ, ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Η σειρά εκκίνησης των μοτοσυκλετών θα ορίζεται από τον οργανωτή.

Οι αριθμοί συμμετοχής ορίζονται σε τετραψήφια νούμερα. Τα πρώτα 2 ψηφία του τετραψήφιου αριθμού θα καθορίζουν την κατηγορία της συμμετοχής και θα είναι περίπου το μισό μέγεθος από τα επόμενα 2 που θα καθορίζουν τον αριθμό της συμμετοχής.

ΑΡΘΡΟ 11.    ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Επιτρέπεται στους αθλητές να τοποθετούν ελεύθερα πάνω στα οχήματά τους οποιαδήποτε διαφήμιση με τους παρακάτω όρους:

Να μην αντιβαίνει το περιεχόμενο τους Νόμους του Ελληνικού Κράτους και τις διατάξεις του Αθλητικού Νόμου 2725/1999 όπως αυτός ισχύει.

Να μην προσβάλουν τα χρηστά ήθη και έθιμα.

Να μην καλύπτουν με τις επιγραφές διαφημιστικού περιεχομένου τις θέσεις που προορίζονται για την πινακίδα και τον αριθμό συμμετοχής.

Να μην εμποδίζουν την ορατότητα.

Να μην είναι πολιτικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα.

O Oργανωτής έχει το δικαίωμα διαφήμισης του υποστηρικτή στους αριθμούς συμμετοχής.

Δεν θα επιτραπεί η εκκίνηση σε μοτοσυκλέτα που δεν θα είναι σύμφωνη με τα παραπάνω.

ΑΡΘΡΟ 12.      ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ

Μετά τη διοικητική - γραμματειακή τακτοποίηση των συμμετεχόντων, οι μοτοσυκλέτες θα ελεγχθούν από τους τεχνικούς εφόρους της διοργάνωσης και στη συνέχεια θα οδηγηθούν στον χώρο επισκευών

Στις μοτοσυκλέτες θα χορηγείται από τον Οργανωτή ειδικό σήμα αναγνώρισης.

ΑΡΘΡΟ 13.    ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.

1. Κάθε μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Τεχνικό Κανονισμό. Όταν κάποιος αθλητής διαπιστώνει παρατυπία, ενημερώνει τον Τεχνικό Έφορο.

2. Όλοι οι αθλητές πρέπει να φοράνε φόρμα και κράνος, εγκεκριμένα.

3. Απαγορεύεται στις μοτοσυκλέτες να κινηθούν αντίθετα προς την φορά του αγώνα και το σπρώξιμο από οποιονδήποτε μετά την εκκίνηση.

4.Στα προκριματικά οι αθλητές υποχρεωτικά θα περνούν κατά ζεύγη. Δεν θα υπάρχει δικαίωμα επιλογής διαδρόμου από τον αθλητή. Αυτό θα καθορίζεται από την Οργάνωση.

5.Οι αθλητές θα εισέρχονται στον χώρο του BURN OUT με τον αρχιμηχανικό τους και μόνο στην PRO STREET 2 με 2 βοηθούς μηχανικούς. Θα φέρουν υποχρεωτικά μαζί τους και την αγωνιστική τους άδεια (license), την οποία θα επιδεικνύουν εάν τους ζητηθεί.

6.Η προσέλευση στον χώρο του BURN OUT θα γίνεται κατά κατηγορία και με την σειρά που ανακοινώνεται στα μεγάφωνα.                                                                          

7.Η παρουσία των αθλητών είναι υποχρεωτική στην ενημέρωση. Στο τέλος η υπογραφή θα μπαίνει μόνο από τον ίδιο τον αθλητή.

8.Η τήρηση της σειράς του προγράμματος είναι υποχρεωτική σε όλους.

9.Οι αθλητές υποχρεούνται να τηρούν αυστηρά τους κανόνες ασφαλείας.

10.Απαγορεύεται η είσοδος στην πίστα και στον χώρο του BURN OUT σε οποιονδήποτε εκτός των αρμοδίων (αθλητών – οργανωτών), καθώς και μηχανικών με παντόφλες και χωρίς γάντια.

11.H παρουσία του Αρχιμηχανικού με πυροσβεστήρα, είναι υποχρεωτική στην εκκίνηση.

12.Απαγορεύεται ο δανεισμός της κάρτας συμμετοχής σε οποιονδήποτε. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί χρήση της κάρτας συμμετοχής από άλλο άτομο, θα επιβληθούν κυρώσεις στον αθλητή.

13.Για οποιαδήποτε καθυστέρηση προσέλευσης αθλητού, θα πρέπει να ενημερώνεται η Οργανωτική Επιτροπή έγκαιρα.

14.Κατά τον τεχνικό έλεγχο, η παρουσία αθλητού και αρχιμηχανικού είναι υποχρεωτική. Τα πιστοποιητικά για τα διάφορα εξαρτήματα που θα ζητηθούν θα πρέπει να είναι έτοιμα για να επιδειχθούν.

15.Oι μηχανικοί πρέπει να έχουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ πυροσβεστήρα 5 kg, τουλάχιστον, σε εμφανές σημείο στον χώρο των Pits.      

16.Στο χώρο των Pits, απαγορεύεται ταχύτητα άνω των 20χλμ/ώρα.

17. Απαγορεύεται αυστηρά με ποινή αποκλεισμού το ξάπλωμα (ψαράκι) επάνω στην μοτοσυκλέτα.

 

ΑΡΘΡΟ 14.    ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Οι σειρές εκκίνησης καθορίζονται από τον οργανωτή.

BURN OUT (Ζέσταμα ελαστικών)

Όλα τα Burn out πριν τον αγώνα περιορίζονται σε οριοθετημένους χώρους

ΓΡΑΜΜΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ

Άπαξ η μοτοσυκλέτα βρεθεί στην περιοχή στησίματος πριν τη γραμμή εκκίνησης, θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι ρυθμίσεις του οχήματος. Αν ένας αθλητής δεν παρουσιασθεί στο burn out, μέσα σε δύο λεπτά από τη στιγμή που τον κάλεσε ο Αλυτάρχης, αποκλείεται από το σκέλος. Μετά την παρέλευση αυτού του χρονικού ορίου ο άλλος αθλητής πραγματοποιεί τη δοκιμασία μόνος του.

ΣΤΗΣΙΜΟ

Μόλις η μοτοσυκλέτα φτάσει στην γραμμή εκκίνησης, θα πρέπει να είναι έτοιμη να εκκινήσει. Για να είναι έγκυρο το πέρασμα, η μοτοσυκλέτα θα πρέπει να στηθεί και να ξεκινήσει μόνη της.

Ένα εύλογο χρονικό διάστημα θα πρέπει να δίδεται στους αθλητές για να στηθούν. Το χρονικό όριο αυτό είναι στην απόλυτη κρίση του Αφέτη του αγώνα (ο μέγιστος χρόνος καθορίζεται στο 1 λεπτό). Όταν και οι δύο αθλητές βρίσκονται στο pre stage, και ο ένας κλειδώσει στο stage, τότε ο άλλος, έχει δικαίωμα να καθυστερήσει να κλειδώσει μέχρι 10 δευτερόλεπτα.

ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Η εκκίνηση θα δίδεται με τη χρήση του Christmas Tree.

ΠΡΟΚΡΙΣΗ

Για να είναι μια προσπάθεια πρόκρισης έγκυρη, όλα τα οχήματα θα πρέπει να στηθούν και να εκκινήσουν μόνα τους

ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ, ΠΑΥΣΗ, ΑΠΟΒΟΛΗ ΠΟΙΝΗ

Ότι αναφέρεται στον Γενικό Κανονισμό.

ΑΡΘΡΟ 15. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΧΡΟΝΩΝ.

Η ανακοίνωση των χρόνων θα γίνει αμέσως μετά την διοργάνωση.

 

ΑΡΘΡΟ 16. ΕΠΑΘΛΑ.

Κύπελλα στους 3 καλύτερους χρόνους κάθε κατηγορίας

 

ΑΡΘΡΟ 17.  ΑΠΟΝΟΜΗ.

Η απονομή των αναμνηστικών επάθλων θα γίνει στον χώρο του αγώνα.

 

 

ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΓΩΝΩΝ DRAGSTER 2018

PDF

1 logo_amotoe

 

 

ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΓΩΝΩΝ DRAGSTER 2018

 

1.ΓΕΝΙΚΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
Iσχύουν για όλες τις κατηγορίες, όπου αναφέρεται αθλητής εννοείται και αθλήτρια.
Στα κοινά σημεία αναφοράς μεταξύ του παρόντος ΓΕΝΙΚΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (1) και των ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ (2) που ακολουθεί , ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΟΣ είναι και ΙΣΧΥΟΥΝ οι κανόνες των ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ (2).

1.0 Μέτρηση κυβισμού
1.1 Μετρήσεις
1.2 Σκελετός (πλαίσιο).
1.3 Πρόσθετα βάρη-Wheelie Bar
1.4 Απόσταση από το έδαφος
1.5 Τιμόνι
1.6 Χειριστήρια
1.7 Φρένα.
1.8 Τροχοί.
1.9 Λάστιχα.
1.10 Εμπρόσθια πιρούνια.
1.11 Αεροδυναμική κάλυψη (Fairing).
1.12 Κάθισμα.
1.13 Προστατευτικά καλύμματα.
1.14 Δεξαμενές καυσίμου.
1.15 Σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου.
1.16 Καύσιμα.
1.17 Καρμπυρατέρ και έγχυση καυσίμου.
1.18 Δεξαμενές συλλογής λιπαντικού.
1.19 Εξαγωγή καυσαερίων.
1.20 Αλλαγή ταχυτήτων.
1.21 Μηχανισμοί εκκίνησης κινητήρα
1.22 Ηλεκτρονικές διατάξεις.
1.23 Αριθμοί συμμετοχής.
1.24 Εξοπλισμός προστασίας αθλητών
1.25 Διακόπτης λειτουργίας συνδεδεμένος με τον οδηγό (switch killer).
1.26 Έγγραφα Νομιμότητας

1.0 Μέτρηση κυβισμού
● Η μέτρηση γίνεται με τον συνήθη υπολογισμό όγκου κυλίνδρου, υπολογισμένου με βάση την μέτρηση της διαμέτρου και διαδρομής με ακρίβεια δεκάτου του χιλιοστού.

1.1 Μετρήσεις
● Όλες η μετρήσεις διαστάσεων και απόστασης από το έδαφος θα γίνονται με την μοτοσυκλέτα σε όρθιο στάση, πάνω σε οριζόντια επιφάνεια και τον αθλητή σε θέση οδήγησης.

1.2 Σκελετός (πλαίσιο).
● Οι σωλήνες του πλαισίου που αποτελούν τμήματα της φέρουσας κατασκευής πρέπει να έχουν διαστάσεις τουλάχιστον 20 x 1,5 mm.
● Εάν χρησιμοποιείται ένας σκελετός μονού σωλήνα πρέπει να είναι διαμέτρου, τουλάχιστον 50 mm.
● O κινητήρας δεν πρέπει να αποτελεί στοιχείο της φέρουσας καταπονήσεως κατασκευής και πρέπει να τοποθετείται έτσι ώστε να επιτυγχάνεται µια καλή κατανομή βαρών.

1.3 Πρόσθετα βάρη-Wheelie Bar
●Tα πρόσθετα βάρη, πρέπει να είναι στερεωμένα σταθερά, με μηχανικό τρόπο
σε ασφαλή σημεία του πλαισίου.
● Tα πρόσθετα βάρη πρέπει να είναι τοποθετημένα στον τεχνικό έλεγχο.
● To Wheelie Bar Πρέπει να είναι τοποθετημένο στον τεχνικό έλεγχο.
● Σε περίπτωση τοποθέτησης πρόσθετων βαρών η Wheelie Bar( στις κατηγορίες που είναι προαιρετικά) μετά τον τεχνικό έλεγχο ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ να ενημερωθεί ο Τεχνικός Έφορος.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:
●Η τοποθέτηση Μεταλλικών φτερών εμπρόσθιου τροχού.
●Τα πρόσθετα βάρη να τοποθετούνται σε οποιοδήποτε σημείο του εμπρόσθιου συστήματος (τροχό -άξονα-πιρούνι).
●H τοποθέτηση τους με zip ties και περιμετρικούς σφιγκτήρες.
● Τα βάρη να τα φέρει ο οδηγός.
● Πρόσθετα βάρη υγρής μορφής ή μετακινούμενα.

1.4 Απόσταση από το έδαφος
● Σε όλες τις κατηγορίες, η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος με τον αθλητή σε θέση οδήγησης και πιέσεις ελαστικών αγωνιστικών συνθηκών πρέπει να είναι 50 χλστ.
● 0.5 ατμ. για ειδικά λάστιχα Dragster.

1.5 Τιμόνι
● Το τιμόνι πρέπει να έχει κλειστά άκρα λεία και όχι μυτερά .
● Το τιμόνι πρέπει να έχει σταθερά όρια περιστροφής έτσι ώστε σε κάθε περίπτωση οι μανέτες να απέχουν 25 χλστ το ελάχιστο από κάθε σταθερό σημείο της μοτοσυκλέτας.
● Ο σταθεροποιητής τιμονιού (σταμπιλιζατέρ) δεν πρέπει να καμία περίπτωση να λειτουργεί σε όριο περιστροφής.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:
● Η επισκευή του τιμονιού με κάθε τύπο συγκόλλησης.

1.6 Χειριστήρια
● Όλα τα χειριστήρια (μανέτες-πεντάλ) πρέπει να έχουν ανεξάρτητο άξονα περιστροφής.
● Αν ο άξονας του πεντάλ του πίσω φρένου λειτουργεί και σαν μαρσπιέ, πρέπει να επιτρέπει την λειτουργία του πεντάλ αν στραβώσει.
● Τα πεντάλ-μανέτες-πατηράκια πρέπει να είναι κλειστά στις άκρες λεία και όχι μυτερά.

1.7 Φρένα.
● Όλες οι μοτοσυκλέτες, πρέπει να είναι εφοδιασμένες µε δύο ανεξάρτητα φρένα, που να επενεργούν και στους 2 τροχούς.
● Μπροστά υποχρεωτικά δισκόφρενα υδραυλικά.
● Οι μοτοσυκλέτες µε κινητήρα μεγαλύτερο από 500 cc πρέπει να έχουν εμπρός δισκόφρενο, τουλάχιστον 250Χ5 mm για μονό δίσκο ή 220Χ5 mm για διπλό δίσκο.
● Μοτοσυκλέτες που εργοστασιακά έχουν 2 δισκόφρενα εμπρός, θα τα φέρουν υποχρεωτικά.
● Μπορούν να αντικατασταθούνε με after market εγκεκριμένου οίκου.

1.8 Τροχοί.
● Οι µοτοσυκλέτες πρέπει να είναι εφοδιασμένες µε τροχούς μοτοσυκλέτας.
● H πίσω ζάντα δεν πρέπει να είναι στενότερη από 50 mm από το πλάτος που έχει η επιφάνεια επαφής του οπίσθιου ελαστικού µε τον δρόμο.
● Μπορούν να αντικατασταθούνε με after market εγκεκριμένου οίκου.

1.9 Λάστιχα.
● Τα λάστιχα μπορεί να είναι λεία (slick) ή με χάραξη.
● Στα σλικ ελαστικά, πρέπει να υπάρχουν 3 σημεία ελέγχου βάθους πέλματος.
● Και στις δύο περιπτώσεις πρέπει να έχουν ελάχιστο βάθος 2 mm
● Πρέπει να είναι radial η drag radial η dragster με ελάχιστο δείκτη ταχύτητας S εκτός των κατηγοριών MINI PRO και PRO Z.

1.10 Ανάρτηση – πιρούνια .
● Η εμπρός ανάρτηση (πιρούνι) πρέπει να είναι υδραυλικού τύπου.
Στίς κατηγορίες PRO & PRO Z ισχύει από την αγωνιστική χρονιά 2017
● Ελάχιστη διαδρομή 20 χλστ. Κανένα τμήμα της μοτοσυκλέτας εκτός από τους τροχούς, µε το πιρούνι τερματισμένο, δεν πρέπει να αγγίζει το έδαφος.
● Το βάκτρο (εσωτερικός κύλινδρος) της ανάρτησης πρέπει να έχει ελάχιστη διάμετρο 28 mm στις μοτοσυκλέτες µε κινητήρα 350 – 750 cc, και 32 mm στις μοτοσυκλέτες µε κινητήρες μεγαλύτερες από 750 cc.
● Επιτρέπεται η αντικατάσταση του εμπρόσθιου και πίσω συστήματος ανάρτησης με after market εγκεκριμένου οίκου.

1.11 Αεροδυναμική κάλυψη (Fairing).
● Πρέπει να είναι έτσι κατασκευασμένη ώστε να επιτρέπει στον αναβάτη να ανεβαίνει και να κατεβαίνει εύκολα, χωρίς να μετακινεί κανένα εξάρτημα και να τον αφήνουν να ελέγχει ανεμπόδιστα τη μοτοσυκλέτα.
● Nα αντικατασταθεί το φαίρινγκ με πολυεστερικό η carbon χωρίς όμως να αλλάζει η αρχική μορφή της μοτοσυκλέτας.

1.12 Κάθισμα.
● Το κάθισμα πρέπει να εξασφαλίζει στον αναβάτη ασφαλή θέση οδήγησης και να φέρουν υποχρεωτικά στοπ στη σέλα, ώστε να απαγορεύει την μετατόπιση του οδηγού προς τα πίσω.
● Το κάθισμα δεν πρέπει να έχει ανοιχτά και αιχμηρά (μυτερά) τελειώματα, αλλά κλειστά και λεία.

1.13 Προστατευτικά καλύμματα.
● Όλες οι ανοιχτές σχέσεις μετάδοσης πρέπει να έχουν καλύμματα που να προστατεύουν από την επαφή µε τα περιστρεφόμενα μέρη τους.
● Οι αλυσίδα κίνησης (καδένα) πρέπει να είναι καλυμμένη τουλάχιστον έως το σημείο του άξονα πίσω τροχού.
● Οι μηχανοκίνητοι υπερσυμπιεστές πρέπει να έχουν κάλυμμα από χαλύβδινο έλασμα πάχους 3χλσ ή από αλουμίνιο πάχους 5 mm ή ένα εγκεκριμένο αντιεκρηκτικό κάλυμμα.
● Οι εξωτερικοί συμπλέκτες πρέπει να έχουν κάλυμμα πάχους 5 mm αν είναι από αλουμίνιο, ή 3 mm αν είναι χαλύβδινο για προστασία του αθλητή.

1.14 Δεξαμενές καυσίμου.
● H δεξαμενή καυσίμου πρέπει να είναι στερεωμένη πάνω στο πλαίσιο µε ασφαλή τρόπο και υποχρεωτικά μεταλλική.
● Στις κατηγορίες PS1, PS2, μπορούν να τοποθετηθούν στο ψαλίδι µε ασφαλή τρόπο και υποχρεωτικά μεταλλική.

1.15 Σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου.
● Οι σωληνώσεις καυσίμου πρέπει να είναι σταθερά τοποθετημένες και ασφαλισμένες

1.16 Καύσιμα.
● Βενζίνη που διατίθενται από τα πρατήρια καυσίμων του συνήθους εμπορίου ή βενζίνη που παράγεται και διατίθεται για αγωνιστική χρήση.
● H χρήση Αλκοόλης (Mεθανόλης) μόνο στις μοτοσυκλέτες Κατηγορίας PRO.

 

1.17 Απαγορεύεται το ζέσταμα της φιάλης νίτρου με οποιοδήποτε διαδικασία που περιλαμβάνει φλόγα προερχόμενη από φλόγιστρο σε οποιοδήποτε στιγμή του αγώνα και σε οποιοδήποτε σημείο στάθμευσης (Pit).

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:
Η χρήση Nιτροµεθανίου.

1.17 Καρμπυρατέρ και έγχυση καυσίμου.
● Όλες οι μοτοσυκλέτες πρέπει να έχουν χειριστήριο γκαζιού, που θα λειτουργεί χειροκίνητα µε την περιστροφή λαβής στο τιμόνι. Το γκάζι πρέπει να κλείνει αυτόματα με την απελευθέρωση της λαβής περιστροφής με ενέργεια ελατηρίου.

1.18 Δεξαμενές συλλογής λιπαντικού.
● Όπου υπάρχει σωλήνας αναθυμιάσεων, πρέπει να καταλήγει σε δοχείο περισυλλογής όγκου ίσου με το 20% της ποσότητας λαδιού του κινητήρα.

1.19 Εξαγωγή καυσαερίων.
●Οι σωλήνες εξαγωγής καυσαερίων δεν πρέπει να προεξέχουν από την πίσω ρόδα και πρέπει να έχουν κατεύθυνση αντίθετη από τη θέση του αναβάτη, της δεξαμενής καυσίμου και της φοράς των ελαστικών.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:
Οι ευλύγιστες σωλήνες εξαγωγής καυσαερίων.

1.20 Αλλαγή ταχυτήτων.
● O μηχανισμός αλλαγής ταχυτήτων πρέπει να είναι έτσι κατασκευασμένος ώστε ο αναβάτης να τον χειρίζεται κρατώντας το τιμόνι και µε τα δύο του χέρια.

1.21 Μηχανισμοί εκκίνησης κινητήρα
● Όλες οι μοτοσυκλέτες πρέπει να εκκινούν χωρίς ώθηση.
● Στις κατηγορίες Mini Pro & Pro Z επιτρέπεται η εκκίνηση με ώθηση.

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:
Εξωτερικοί εκκινητές (μίζες).

1.22 Ηλεκτρονικές διατάξεις.
● Ηλεκτρονικές διατάξεις/συσκευές μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη παθητική συλλογή δεδομένων και μόνο.
● H λειτουργία του γκαζιού, η ενεργοποίηση του συμπλέκτη και το φρενάρισμα πρέπει να γίνονται αποκλειστικά από τον ίδιο τον αναβάτη.

1.23 Αριθμοί συμμετοχής.
● Όλες οι μοτοσυκλέτες θα φέρουν υποχρεωτικά τον προβλεπόμενο αριθμό συμμετοχής στο εμπρόσθιο μέρος.
● Στις κατηγορίες ΜΙΝΙ PRO και PRO Z υποχρεωτικά στο κράνος και από τις δυο πλευρές.

1.24 Εξοπλισμός προστασίας αθλητών.

ΚΡΑΝΟΣ
● Είναι υποχρεωτικό, κατάλληλα προσδεμένου, σωστής προσαρμογής και καλής κατάστασης. Πρέπει να έχει αγωνιστικό κούμπωμα (κρίκους-D RING) και μαρκάρονται στον τεχνικό έλεγχο. Πρέπει να είναι, full face για χρήση μοτοσυκλέτας. Η προστασία των οφθαλμών είναι υποχρεωτική, με μη εύθραυστο διαφανές υλικό που να προσφέρει πλήρη, σωστή ορατότητα χωρίς παραμορφώσεις.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:
Η προσαρμογή οποιουδήποτε αντικειμένου επί του κράνους.

ΣΤΟΛΗ 
● Η φόρμα πρέπει να είναι δερμάτινη μοτοσυκλέτας, ελάχιστου πάχους 1,2 χλστ.
● Στη διαιρούμενη φόρμα το μπουφάν θα ενώνεται με το παντελόνι με φερμουάρ.
● To φερμουάρ πρέπει να καταλαμβάνει το 75% της περιφέρειας του κορμιού.
● Τα παρακάτω σημεία πρέπει να είναι ενισχυμένα από την εσωτερική μεριά της φόρμας. Ώμοι – αγκώνες – γόνατα- οι δύο πλευρές της άρθρωσης του ισχίου.

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:
Η χρήση Kevlar ή διάτρητου δέρματος, σε ΜΗ κρίσιμα σημεία όπως στα σημεία που κλείνουν οι αγκώνες και τα γόνατα.

ΓΑΝΤΙΑ
● Τα γάντια πρέπει να είναι μοτοσυκλέτας ,δερμάτινα (πάνω-κάτω), και το μήκος τους τέτοιο (με μανίκι) που να μην υπάρχει ακάλυπτη επιφάνεια δέρματος χεριού και θα σημαδεύονται από τον τεχνικό έλεγχο.

 

ΜΠΟΤΕΣ
● Οι μπότες πρέπει να είναι δερμάτινες μοτοσικλέτας με ελάχιστο ύψος 20 εκ.

 

ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ
Το προστατευτικό σπονδυλικής στήλης.

1.25 Διακόπτης λειτουργίας συνδεδεμένος με τον οδηγό (switch killer).
●Ο διακόπτης λειτουργίας συνδεδεμένος με τον οδηγό (switch killer) είναι υποχρεωτικός σε όλες τις κατηγορίες.
●Πρέπει να λειτουργεί προς οποιαδήποτε κατεύθυνση χρειαστεί δηλαδή περιστροφικά 360° (μοίρες).
● Να διακόπτεται η τροφοδοσία στο κύκλωμα ηλεκτρολογικά και όχι μηχανικά απευθείας από τον διακόπτη ( run on/off).

1.26 Ιμάντες Χαμηλώματος

Ο ιμάντας χαμηλώματος θα πρέπει να είναι κατασκευασμένος για χρήση μοτοσικλέτας και μόνο .

 

1.27 Έγγραφα Νομιμότητας
●Η μοτοσικλέτα με την οποία αγωνίζεται ο αθλητής πρέπει να συνοδεύετε σε κάθε αγώνα με ΕΝΑ από τα παρακάτω έγγραφα.
α) Άδεια κυκλοφορίας ή Βεβαίωση κατάθεσης πινακίδων.
β) Τιμολόγιο αγοράς
γ) Βεβαίωση Εκτελωνισμού
δ) Θεωρημένη βεβαίωση αγοράς (από ιδιώτη).

Αντίγραφο του επιλεγμένου από τον αθλητή έγγραφου νομιμότητας θα πρέπει να παραδοθεί στον τεχνικό έλεγχο για χρήση αρχείου.

 

 

Σελίδα 1 από 101

Χορηγοι-Υποστηρικτες

makina        megasoft  samarina      Computer Centeropap  BluCaffe-logo c